nie podba mis ie radio 1din chciałbym cos 2 din dlatego zastanwiałem sie nad swingiem moze by sie udało kupic do 400 zł
[O2] moduł pod kierownicą 1K0 953 549
Zwiń
X
-
[O2] moduł pod kierownicą 1K0 953 549
Witam.
Montowałem dzisiaj manetkę tempomatu. Aby wyjąć starą manetkę i włożyć nową należało usunąć pierścień ślizgowy 1K0 953 653. Aby zdemontować ten pierścień należy (teoretycznie) zdjąć moduł pod kierownicą 1K0 953 549. Niestety pominąłem demontaż modułu, ponieważ nie chciałem go uszkodzić przy siłowym jego usunięciu. Manetkę zamontowałem dzięki uporowi i silnym palcom. Wszystko działa jak należy . Jednak po kodowaniu i skanowaniu VCDS-em wyskoczyły mi błędy :evil: :
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
Component: J0527 051 0101
Coding: 0000042
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 7F0907CF52D9
4 Faults Found:
00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
012 - Electrical Fault in Circuit
01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
012 - Electrical Fault in Circuit
Jest to książkowy przykład ze strony Ross-Techa http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00576
Jako najczęstszą przyczynę wskazuje się uszkodzenie przełącznika zapłonu 1K0 905 865.
Problem w tym, że przed montażem nie wykryłem żadnych błędów w aucie. Dla tego muszę dostać cię do stacyjki i posprawdzać wszystkie połączenia elektryczne jakie do niej dochodzą.
Wracając do modułu - odkręciłem małego torxa od czoła modułu. Moduł był ruchomy, lecz nie mogłem go zdjąć. Czy ktoś może mi napisać, co go trzyma pod stacyjką :?: Jak go zdemontować :?:
-
-
Proszę o pomoc.
Auto to VW Jetta.
Błędy z modułu pod kierownicą:
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BF HW: 1K0 953 549 BF
Component: J0527 051 0100
Coding: 0000041
Shop #: WSC 73430 790 00088
VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022
6 Faults Found:
00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00885 - Ignition Switch (D) Terminal 50
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
014 - Defective - Intermittent
Podmieniłem kostkę stacyjki na inną, używaną, oryginalną i nie pomogło. Zestaw błędów jak wyżej.
Podmieniłem moduł na inny i to samo.
Co mogę jeszcze sprawdzić, wymienić?Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Sprawdź przekaźnik B1 w sterowniku sieci pokładowej. Odpowiada on za zasilanie Terminalu 15 [zacisk 15]. Nie jestem pewien, ale prawdopodobnie jest zamienny z przekaźnikiem B9.
Czy twoja kostka stacyjki jest na pewno dobra?
Jeżeli auto wyposażone jest w oryginalny hak, trzeba wypiąć wtyczkę z modułu haka i podłączyć ponownie. Następnie skasować błąd [to z hakiem na szybko znalezione na Ross tech].
Komentarz
-
Komentarz